Nakupujte tak, jak to máte rádi
Společnost s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, s.Oliver-Straße 1, 97228 Rottendorf vytváří na této webové stránce pseudonymní uživatelské profily na základě vašeho online uživatelského chování a využívá k tomu cookies. Tento profil nám umožňuje poskytnout vám online tak podrobné poradenství, jaké by vám mohl poskytnout prodavač při osobním rozhovoru v jedné z prodejen s.Oliver. Dále můžeme přizpůsobovat naši nabídku a naši reklamu na partnerských stránkách vašim osobním potřebám, takže se budou zobrazovat produkty, které jsou pro vás relevantní, a nezajímavé nabídky budou skryty. Zpracovávání se provádí v souladu s čl. 6, odst. 1, písm.f GDPR a kdykoli můžete využít svých práv dotyčné osoby Pokud si toto zpracovávání nepřejete, můžete jej odmítnout zde. Pokud si nejste jisti, zde naleznete kompletní Zásady pro ochranu osobních údajů. POKRAČOVAT
Nakupujte tak, jak to máte rádi
Společnost s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, s.Oliver-Straße 1, 97228 Rottendorf vytváří na této webové stránce pseudonymní uživatelské profily na základě vašeho online uživatelského chování a využívá k tomu cookies. Tento profil nám umožňuje poskytnout vám online tak podrobné poradenství, jaké by vám mohl poskytnout prodavač při osobním rozhovoru v jedné z prodejen s.Oliver. Dále můžeme přizpůsobovat naši nabídku a naši reklamu na partnerských stránkách vašim osobním potřebám, takže se budou zobrazovat produkty, které jsou pro vás relevantní, a nezajímavé nabídky budou skryty. Zpracovávání se provádí v souladu s čl. 6, odst. 1, písm.f GDPR a kdykoli můžete využít svých práv dotyčné osoby Pokud si toto zpracovávání nepřejete, můžete jej odmítnout zde. Pokud si nejste jisti, zde naleznete kompletní Zásady pro ochranu osobních údajů. POKRAČOVAT
Nabídka
Zavřít
Zavřít

Často kladené dotazy

Jak se provést objednávku v e-shopu s.Oliver?

Orientace v našem e-shopu je snadná: Buď využijte zcela pohodlně funkci vyhledávání v liště záhlaví, nebo postupujte přes kategorie zboží. Po výběru hlavní kategorie se dostanete do v ní obsažených podkategorií. Po zvolení vhodné podkategorie získáte seznam produktů s veškerými položkami dostupnými v této kategorii. Pro lepší přehled se na začátku seznamu zobrazí menu pro výběr s důležitými vlastnostmi produktu. Získáte tak přehled a můžete si zobrazit pouze takové položky, které odpovídají... Číst dál...

Existuje nějaký limit pro objednávky?

Ne, v e-shopu s.Oliver v podstatě neexistuje pro Vaše objednávky žádný limit. Pro nové a stálé zákazníky je však stanovena odlišně vysoká maximální částka. Zpátky Číst dál...

Je možné moji objednávku změnit?

Zadanou objednávku už bohužel není možné změnit. Nemůžeme změnit ani velikost nebo barvu zboží, dodací adresu nebo způsob platby, ani položku odstranit. V e-shopu s.Oliver neúčtujeme žádné přepravní náklady. Pokud objednávku nepřevezmete, zboží nám přepravce zašle zpět. Více informací o vracení zboží naleznete v odstavci VRÁCENÍ ZBOŽÍ A PENĚZ.. Zpátky Číst dál...

Jaké typy platby jsou k dispozici?

U nás můžete pohodlně zaplatit na dobírku, službou PayPal nebo platební kartou. Přijímáme karty Visa a MasterCard. Platba na dobírku Při zaslání zboží na dobírku zaplatíte fakturovanou částku pohodlně a bezpečně při převzetí zboží. Zaplatit můžete v hotovosti nebo platební kartou přímo přepravci. Poplatek poplatek za platbu na dobírku v aktuální výši 49,99 Kč zaplatíte rovněž přímo přepravci. Upozorňujeme Vás, že v případě tohoto typu platby je bezpodmínečně nutné, abyste nám e-mailem zaslal/a... Číst dál...

Naše podmínky pro vracení zboží

Všechny položky zakoupené v e-shopu s.Oliver můžete během 14 dnů bezplatně vrátit bez udání důvodu na tuto adresu: PPL CZ s.r.o (s.Oliver) Kateřinská 95 417 42 Nové Modlany Pro vrácení zboží použijte, prosím, nálepku přiloženou k objednávce. Upozorňujeme Vás také, že vracené zboží musí být ve stavu, který odpovídá normálnímu použití za účelem vyzkoušení zboží – jaké by bylo běžné například při vyzkoušení v kamenném obchodě – a musí mít originální etiketu. Při zhoršení kvality zboží v důsledku... Číst dál...

Jak mám zboží zaslat zpět?

1. UVEĎTE DŮVOD PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Než zásilku, kterou vracíte, zalepíte, podívejte se ještě jednou, zda jste na dokladu pro vrácení zboží uvedl/a důvod pro vrácení. Přehled důvodů pro vrácení zboží naleznete na faktuře. 2. NALEPTE NÁLEPKU PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Nálepku pro vrácení zboží odlepte z faktury a nalepte zvenku na balík. Původní štítek s adresou musíte buď odstranit, nebo přelepit touto nálepkou. 3. ZÁSILKU ODEŠLETE: Balík nám zašlete prostřednictvím PPL bezplatně zpět. Vracenou zásilku... Číst dál...

Kam dodáváme?

Z našeho českého e-shopu www.soliver.cz dodáváme výhradně do České republiky. Pokud chcete objednat z jiné země, vyberte si z našich on-line shopů na stránce e-shopu dole uprostřed ve výběru země. V rámci Vaší dodací oblasti Vám objednávku dodáme na jakoukoli požadovanou adresu, to znamená, že můžete zadat libovolnou adresu, odlišnou od Vašeho trvalého bydliště. Jako fakturační adresa v každém případě vždy uveďte adresu trvalého bydliště. Zpátky Číst dál...

Jak mohu zboží reklamovat?

Pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v našem e-shopu, zašlete nám prosím níže uvedené informace e-mailem na adresu onlineshop@soliver.com: Jméno, příjmení, adresa, datum narození a příp. zákaznické číslo Číslo objednávky, která obsahuje reklamované zboží, nebo číslo faktury Číslo položky, která je reklamována, nebo její přesný popis Důvod pro reklamaci (nejlépe krátký popis, proč chcete zboží reklamovat). Např. Na pravé botě je na vnitřní straně roztržený šev nebo vadný zip na bundě atd.)... Číst dál...

Jak správně uplatním kupon?

Pokud chcete uplatnit slevový kupon, musíte jej zadat přesně tak, jak jste jej od nás obdržel/a – bez mezer. Nejlépe uděláte, když kupon zkopírujete a vložíte do políčka „Uplatnit kupon“ v nákupním košíku pod celkovou částkou. Kliknutím na pole UPLATNIT KUPON se kupon zkontroluje a uvede do přehledu objednávky. Váš slevový kupon nefunguje? Věnujte pozornost psaní velkých a malých písmen a mezer. Splnil/a jste všechny podmínky pro poskytnutí slevy? Podmínky pro poskytnutí slevy naleznete vždy... Číst dál...

Tipy k péči

Každý materiál je jiný a vyžaduje proto také odlišnou péči. Abyste mohl/a své oděvy nosit co nejdéle, dodržujte tyto body: Vždy dodržujte pokyny k údržbě uvedené na etiketě zboží! Před praním vždy zapněte všechny háčky, knoflíky a zipy – oděvy se tak do sebe navzájem nezaháknou a předejdete vytažení nití z tkaniny! Při péči o směsové tkaniny se orientujte podle nejcitlivějšího materiálu! Přírodní látky, např. vlna, len nebo hedvábí, se srazí, pokud je vyperete na příliš vysokou teplotu, a... Číst dál...

Čekejte prosím

Chyba