Dodání

Kam dodáváme?

Z našeho českého e-shopu www.soliver.cz dodáváme výhradně do České republiky. Pokud chcete objednat z jiné země, vyberte si z našich on-line shopů na stránce e-shopu dole uprostřed ve výběru země.
V rámci vaší dodací oblasti vám objednávku dodáme na jakoukoli požadovanou adresu, to znamená, že můžete zadat libovolnou adresu, odlišnou od vašeho trvalého bydliště. Jako fakturační adresu v každém případě vždy uveďte adresu trvalého bydliště.

Jaké jsou přepravní náklady?

Standardní zaslání je u společnosti s.Oliver zadarmo.
Další služby, které by mohly vést k vyšším nákladům, nejsou v České republice k dispozici.

Náš partner pro přepravu zásilek - společnost Česká pošta

Jednou z našich speciálních služeb pro zákazníky je bezplatné doručení prostřednictvím našeho partnera pro přepravu zásilek, společnosti Česká pošta.
Naše dodací lhůta činí zpravidla 4-6 pracovních dnů. Prostřednictvím sledování zásilky můžete rychle a snadno kontrolovat stav dodání své zásilky.
ZDE PŘEJDETE NA SLEDOVÁNÍ ZÁSILEK

ZASÍLÁNÍ JAKO EXPRESNÍ ZÁSILKA

Spěcháte na svoji zásilku hodně? Pokud zásilku zašlete prostřednictvím DHL Espress, je zaručeno dodání během 1–2 pracovního dnů*, pokud objednávku zadáte do 14:00 hodin. Tato služba stojí bez ohledu na velikost a hmotnost 299 Kč za objednávku. Přesná doba dodání závisí na Vaší PSČ oblasti, přehled najdete zde DHL EXPRESS PSČ oblasti Při platbě platební kartou může být ve výjimečných případech uvedený dodací termín prodloužen až o jeden den. Kvůli bezpečnosti našich zákazníků a k prevenci... Číst dál...

Dodání na odlišnou dodací adresu

Vaši zásilku doručíme, kam budete chtít!** Požadovanou adresu jednoduše zadejte v objednávkovém procesu do políčka „Dodání na odlišnou adresu“. Kromě toho máte možnost si nechat fakturu zaslat na fakturační nebo dodací adresu. Pokud si vyberete možnost „V zásilce“, bude vaše faktura i při odlišné dodací adrese vložena do balíku. Pokud si vyberete možnost „E-mailem“, bude vaše faktura zaslána výhradně e-mailem. Příjemce vaší zásilky obdrží pouze dodací list, ale nikoli fakturu. Už to víte? Díky... Číst dál...

Vyzvednutí a vrácení online objednávky v prodejně

Díky naší nabídce služby „Vyzvednutí a vrácení online objednávky v prodejně“ můžete v klidu objednávat online z domova a balíček si nechat doručit do jedné z prodejen s.Oliver*. Tam si pak během otevírací doby můžete svůj balíček kdykoli pohodlně vyzvednout. Tato služba je ideální pro všechny, kdo rádi objednávají online, ale nejsou moc často doma. A ještě to nejlepší – tato služba je pro vás zdarma. V prodejně s.Oliver máte navíc možnost si objednané zboží rovnou vyzkoušet a nechat si od... Číst dál...

Kdy mi pošlete mou objednávku?

Hned poté, co objednávku odešlete, obdržíte potvrzení o jejím přijetí.
Jakmile vaše objednávka opustí náš sklad, zašleme vám e-mailem oznámení o expedici s možností sledování zásilky. Naše dodací lhůta činí zpravidla 4-6 pracovních dnů.

Jak dlouho potrvá, než moje objednávka dorazí?

Naše dodací lhůta činí zpravidla 4-6 pracovních dnů.
Při platbě platební kartou se může v několika výjimečných případech uvedený dodací termín až o jeden den prodloužit. Kvůli bezpečnosti našich zákazníků a pro vyloučení zneužití kreditní karty zboží zasíláme teprve po pozitivní zpětné vazbě od příslušné instituce, která kartu vydala.

Co se stane, když v době dodání nejsem přítomen/a?

Pokud při objednávce zadáte své telefonní číslo, bude vás přepravce před dodáním informovat e-mailem a prostřednictvím SMS. Pokud vás nezastihne, obdržíte oznámení o uložení zásilky. Svůj balík si můžete během 10 pracovních dnů vyzvednout na uvedené adrese. Poté je zaslán zpět do našeho skladu s.Oliver.

Co mám dělat, když zásilka nedorazí?

Jakmile vaše zásilka opustí náš sklad, obdržíte e-mailem oznámení o expedici s možností sledování zásilky. Pokud by vaše zásilka i přes potvrzené odeslání nedorazila maximálně do šesti pracovních dnů, obraťte se prosím na náš servisní tým.

Položky, které dorazily, nejsou správné nebo jsou vadné

Pokud byste obdržel/a vadnou položku nebo jinou položku, než jste si objednal/a, toto zboží vám proplatíme, jakmile je obdržíme zpět do našeho skladu a zkontrolujeme jeho stav.
Tyto položky nám jednoduše zašlete zpět spolu s dokladem pro vrácení zboží, který je přiložen v zásilce, a uveďte důvod pro jejich vrácení. Nemůžete příslušný doklad najít? Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, vše za vás vyřídíme.

Nedorazily všechny položky z mé objednávky

V přijaté poště prosím zkontrolujte, zda jsme vás e-mailem neinformovali o skutečnosti, že některá z položek vaší objednávky již není k dispozici. V takovém případě vám vrátíme příslušnou částku za tuto položku i náklady na zaslání vaší objednávky stejným typem platby, jaký jste využil/a při nákupu.
Pokud jste e-mail neobdržel/a, obraťte se prosím na náš zákaznický servis. Odpovíme vám co nejdříve.

Tvoje soukromí je pro nás důležité!
Abychom ti mohli podrobně poradit a poskytnout příslušná doporučení, používáme na našich stránkách cookies a metody sledování. V Zásadách ochrany osobních údajů si můžeš prohlédnout, jaké služby používáme, a kdykoliv později můžeš nastavení změnit a sám/sama se rozhodnout, zda a v jakém rozsahu s těmito službami chceš souhlasit.
Tvoje nastavení soukromí
Abychom ti mohli poskytnout optimální uživatelský zážitek při používání našeho e-shopu a z našich reklam přizpůsobených tvým individuálním potřebám, spolupracujeme s různými poskytovateli služeb a technologií a při tom používáme cookies a metody sledování. Tyto služby jsme shrnuli do následujícího přehledu. Sám/sama se rozhodni, k jakým službám dáš podle čl. 6, odst. 1 písm. a nařízení EU GDPR o zpracování osobních údajů souhlas. Změnou nastavení soukromí můžeš souhlas kdykoliv odvolat. Více informací o jednotlivých poskytovatelích služeb a o shromažďování osobních údajů najdeš v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
VYBRAT VŠE
Vyhledávače
Abys i v budoucnu mohl/mohla při relevantním vyhledávání snadno najít náš internetový obchod v nejpoužívanějších vyhledávačích, používáme pro optimalizaci našich reklam sledovací opatření poskytovatelů vyhledávání. Pro určení relevance reklamy se například zaznamenává, o které kategorie má návštěvník e-shopu zájem a zda vytvořil objednávku. Tyto údaje se pseudonymizovaně předávají poskytovatelům vyhledávání.
Displejová síť
Abychom ti mohli zobrazit relevantní reklamní bannery i na externích webových stránkách, spolupracujeme s displejovými sociálními sítěmi a poskytovateli služeb. K optimalizaci reklamy používáme cookies a metody sledování, které shromažďují data získaná při surfování, ukládají je do cookies a pseudonymizovaně je předávají poskytovatelům technologií.
Portály
Kromě našeho e-shopu ti představujeme naše nejzajímavější nabídky a nejoblíbenější výrobky pro lepší vyhledatelnost i na externích produktových portálech. K optimalizaci výběru produktů používáme cookies a metody sledování, abychom například zjistili, jaké zboží je nejoblíbenější a zda byla objednávka vytvořena přes reklamní banner.
Affiliate
Abys nepromeškal/a žádnou zajímavou akci a mohl/a využívat výhod bonusových programů, pracujeme s affiliate programy a používáme jejich cookies a metody sledování. U affiliate programů se jedná o partnerské sítě jednotlivých provozovatelů webových stránek, například kuponových portálů, bonusových programů a blogerů. Pomocí dostupných technologií zjišťujeme, zda použité reklamní prostředky našich partnerů vygenerovaly objednávku, z čehož profituješ ty i partneři.
Retargeting
Abychom ti mohli zobrazovat reklamní bannery na externích webových stránkách s relevantními výrobky, o které jsi například měl/a někdy zájem v našem e-shopu, spolupracujeme s poskytovateli retargetingu. Za tímto účelem na naší webové stránce shromažďujeme pohybová data, například jaké výrobky sis prohlížel/a nebo vložil/a do nákupního košíku. Nebuď překvapená/ý: Pokud se rozhodneš nesouhlasit se shromažďováním údajů za účelem retargetingu, otevře se nové okno, které tě dovede na webovou stránku našeho poskytovatele retargetingu. Abychom zajistili, že v budoucnu již nebudou partnerům předávána žádná data, řiď se pokyny uvedenými na stránce a následně pro dokončení procesu ulož své údaje.
Sociální sítě
Abychom ti na kanálech tvých preferovaných sociálních médií mohli zobrazovat zajímavé akce a reklamu přizpůsobenou na míru, používáme cookies a technologie sledování. Za tím účelem se pseudonymizovaná data přenášejí na tyto sítě a případně jsou sítí sloučena s jinými údaji.
Personalizace
Tvůj individuální zážitek z nakupování je pro nás velmi důležitý! Abychom neustále zlepšovali náš zážitek z nakupování a mohli v e-shopu a newsletteru poskytovat individuální doporučení výrobků, získáváme při prohlížení a nákupu v našem shopu data a provádíme přitom na našich webových stránkách tzv. A/B testování a multivariantní testování. K tomu používáme cookies a metody sledování.

Okamžik prosím, hned to bude

Chyba

Zavřít