Z našeho českého e-shopu www.soliver.cz dodáváme výhradně do České republiky. Pokud chcete objednat z jiné země, vyberte si z našich on-line shopů na stránce e-shopu dole uprostřed ve výběru země.
V rámci vaší dodací oblasti vám objednávku dodáme na jakoukoli požadovanou adresu, to znamená, že můžete zadat libovolnou adresu, odlišnou od vašeho trvalého bydliště. Jako fakturační adresu v každém případě vždy uveďte adresu trvalého bydliště.
Standardní zaslání je u společnosti s.Oliver zadarmo.
Další služby, které by mohly vést k vyšším nákladům, nejsou v České republice k dispozici.
Jednou z našich speciálních služeb pro zákazníky je bezplatné doručení prostřednictvím našeho partnera pro přepravu zásilek, společnosti Česká pošta.
Naše dodací lhůta činí zpravidla
3-6
pracovních dnů. Prostřednictvím sledování zásilky můžete rychle a snadno kontrolovat stav dodání své zásilky.
ZDE PŘEJDETE NA SLEDOVÁNÍ ZÁSILEK
Spěcháte na svoji zásilku hodně? Pokud zásilku zašlete prostřednictvím DHL Espress, je zaručeno dodání během 1–2 pracovního dnů*, pokud objednávku zadáte do 14:00 hodin. Tato služba stojí bez ohledu na velikost a hmotnost 299 Kč za objednávku. Přesná doba dodání závisí na Vaší PSČ oblasti, přehled najdete zde DHL EXPRESS PSČ oblasti Při platbě platební kartou může být ve výjimečných případech uvedený dodací termín prodloužen až o jeden den. Kvůli bezpečnosti našich zákazníků a k prevenci... Číst dál...
Vaši zásilku doručíme, kam budete chtít!** Požadovanou adresu jednoduše zadejte v objednávkovém procesu do políčka „Dodání na odlišnou adresu“. Kromě toho máte možnost si nechat fakturu zaslat na fakturační nebo dodací adresu. Pokud si vyberete možnost „V zásilce“, bude vaše faktura i při odlišné dodací adrese vložena do balíku. Pokud si vyberete možnost „E-mailem“, bude vaše faktura zaslána výhradně e-mailem. Příjemce vaší zásilky obdrží pouze dodací list, ale nikoli fakturu. Už to víte? Díky... Číst dál...
Díky naší nabídce služby „Vyzvednutí a vrácení online objednávky v prodejně“ můžete v klidu objednávat online z domova a balíček si nechat doručit do jedné z prodejen s.Oliver*. Tam si pak během otevírací doby můžete svůj balíček kdykoli pohodlně vyzvednout. Tato služba je ideální pro všechny, kdo rádi objednávají online, ale nejsou moc často doma. A ještě to nejlepší – tato služba je pro vás zdarma. V prodejně s.Oliver máte navíc možnost si objednané zboží rovnou vyzkoušet a nechat si od... Číst dál...
Hned poté, co objednávku odešlete, obdržíte potvrzení o jejím přijetí.
Jakmile vaše objednávka opustí náš sklad, zašleme vám e-mailem oznámení o expedici s možností sledování zásilky. Naše dodací lhůta činí zpravidla
3-6
pracovních dnů.
Naše dodací lhůta činí zpravidla
3-6
pracovních dnů.
Při platbě platební kartou se může v několika výjimečných případech uvedený dodací termín až o jeden den prodloužit. Kvůli bezpečnosti našich zákazníků a pro vyloučení zneužití kreditní karty zboží zasíláme teprve po pozitivní zpětné vazbě od příslušné instituce, která kartu vydala.
Pokud při objednávce zadáte své telefonní číslo, bude vás přepravce před dodáním informovat e-mailem a prostřednictvím SMS. Pokud vás nezastihne, obdržíte oznámení o uložení zásilky. Svůj balík si můžete během 10 pracovních dnů vyzvednout na uvedené adrese. Poté je zaslán zpět do našeho skladu s.Oliver.
Jakmile vaše zásilka opustí náš sklad, obdržíte e-mailem oznámení o expedici s možností sledování zásilky. Pokud by vaše zásilka i přes potvrzené odeslání nedorazila maximálně do šesti pracovních dnů, obraťte se prosím na náš servisní tým.
Pokud byste obdržel/a vadnou položku nebo jinou položku, než jste si objednal/a, toto zboží vám proplatíme, jakmile je obdržíme zpět do našeho skladu a zkontrolujeme jeho stav.
Tyto položky nám jednoduše zašlete zpět spolu s dokladem pro vrácení zboží, který je přiložen v zásilce, a uveďte důvod pro jejich vrácení. Nemůžete příslušný doklad najít? Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, vše za vás vyřídíme.
V přijaté poště prosím zkontrolujte, zda jsme vás e-mailem neinformovali o skutečnosti, že některá z položek vaší objednávky již není k dispozici. V takovém případě vám vrátíme příslušnou částku za tuto položku i náklady na zaslání vaší objednávky stejným typem platby, jaký jste využil/a při nákupu.
Pokud jste e-mail neobdržel/a, obraťte se prosím na náš zákaznický servis. Odpovíme vám co nejdříve.