Přihlas se k odběru newsletteru a zajisti si slevu 10 %*     Přihlásit se nyní

Přihlas se k odběru newsletteru a zajisti si slevu 10 %*     Přihlásit se nyní

Můj účet

Chci se přihlásit k zasílání newsletteru s.Oliver

Nechejte se informovat o aktuálních trendech atp. a přihlaste se k zasílání newsletteru s.Oliver.
Zde přejdete na přihlášení k zasílání newsletteru
Poté obdržíte e-mail, který nám prosím potvrďte.
Potvrzením tohoto e-mailu kliknutím na uvedený odkaz se ujistíme, že jste přihlášena/a Vy osobně a nedošlo ke zneužití Vaší e-mailové adresy. Přihlášením k odběru newsletteru přijímáte naše Zásady ochrany osobních údajů.

Chci se odhlásit od zasílání newsletteru s.Oliver

Pokud se chcete odhlásit od newsletteru s.Oliver, klikněte prosím zde.
Poté, co do formuláře „Odhlásit zasílání newsletteru“ zadáte svoji e-mailovou adresu, obdržíte e-mail s potvrzením.

Jak se mohu zaregistrovat a přihlásit ke SVÉMU ÚČTU?

Registrace je možná pouze v rámci objednávky. Během objednávky vyberte v části „K POKLADNĚ“ bod „Jsem nový zákazník“ a zaregistrujte se.
Jste již zaregistrován/a a nemůžete se přihlásit?
Vaše přihlašovací údaje tvoří vaše e-mailová adresa a vámi zvolené heslo.
Pokud jste svoje heslo zapomněl/a, klikněte prosím na „Zapomněl/a jsem heslo“. Na uloženou adresu obdržíte nové heslo. Pokud žádný e-mail neobdržíte, obraťte se prosím na náš zákaznický servis. Vše ostatní za vás zařídíme.

Nemohu se přihlásit do svého zákaznického účtu

Pokud jste svoje heslo zapomněl/a, klikněte prosím na „Zapomněl/a jsem heslo“. Na uloženou adresu obdržíte nové heslo. Pokud žádný e-mail neobdržíte, obraťte se prosím na náš zákaznický servis, vše ostatní za vás zařídíme.

Jak mohu změnit údaje v zákaznickém účtu?

Po přihlášení přejděte na bod menu „OSOBNÍ ÚDAJE“. Zde můžete změnit svoji adresu, e-mail a telefonní číslo. Z bezpečnostních důvodů není možné měnit Vaše jméno, příjmení a datum narození. Pokud jste změnil/a své jméno, obraťte se prosím na náš zákaznický servis. Nemůžete se přihlásit? Viz >> Nemohu se přihlásit do svého zákaznického účtu << Nebo... Číst dál...

Chci odstranit svůj zákaznický účet

Abychom všechny údaje správně odstranili, není z bezpečnostních důvodů možné, abyste účet odstranil/a sám/sama. Pokud chcete účet odstranit, kontaktuje prosím náš zákaznický servis.

Přestal mi chodit newsletter s.Oliver

Podíval/a jste se do složky Spam? Možná tam náš newsletter zabloudil. Aby k tomu nedocházelo, zadejte si tuto e-mailovou adresu newsletter@soliver.com do adresáře. Pokud jste žádnou chybu neobjevil/a, obraťte se prosím na náš zákaznický servis, vše ostatní za vás zařídíme.

Okamžik prosím, hned to bude

Chyba

Zavřít

Okamžik prosím, hned to bude

Chyba

Zavřít