Všechny položky zakoupené v e-shopu s.Oliver můžete během 14 dnů bezplatně vrátit bez udání důvodu na tuto adresu: E-Shop s.Oliver Chebska 518/15 – ODNOS 302 12 DEPO Plzen 71 Pro vrácení zboží použijte, prosím, nálepku přiloženou k objednávce. Upozorňujeme vás také, že vracené zboží musí být ve stavu, který odpovídá normálnímu použití za účelem vyzkoušení zboží – jaké by bylo běžné například při vyzkoušení v kamenném obchodě – a musí mít originální etiketu. Při zhoršení kvality zboží v důsledku... Číst dál...
Jak mám zboží zaslat zpět? 1. UVEĎTE DŮVOD VRÁCENÍ Před zabalením a odesláním vašeho balíku zpět je nutné úvest číslo důvodu vrácení do příslušného pole "Důvod vrácení" na formuláři pro vrácení. Seznam důvodů vrácení naleznete na obdrženém formuláři v balíčku. 2. NALEPTE SAMOLEPKU PRO VRÁCENÍ Odlepte návratový štítek (samolepku) z formuláře pro vrácení a nalepte jej na vnější stranu balíku. Původní štítek na obalu musí být odstraněn nebo překryt návratovým štítkem. 3. ODEŠLETE BALÍČEK Balík... Číst dál...
Zpracování procesu vrácení částky může trvat až 14 dnů od data zaslání zboží zpět.
Jakmile k nám vaše zboží dorazí, obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí vráceného zboží s podrobným rozpisem zaslaných položek. Peníze vracíme automaticky stejným typem platby, který jste použil/a při nákupu.
Pokud jste si vybral/a typ platby na dobírku, sdělte nám v případě vracení zboží e-mailem bezpodmínečně také své bankovní spojení, abychom vám mohli vracené peníze co nejdříve převést!
Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Jakmile k nám vaše zboží dorazí, obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí vráceného zboží s podrobným rozpisem zaslaných položek. Pokud jste ještě potvrzení o přijetí vráceného zboží neobdržel/a, můžete stav zásilky zkontrolovat u přepravce zadáním čísla zásilky vraceného zboží na portálu přepravce:
Zde přejdete na sledování zásilek
Všechny vámi zaslané položky jsou přesně zkontrolovány a nově zabaleny. Pokud dojde při zpracování položky k chybě, příp. je třeba něco vyjasnit, zpracuje se tato položka samostatně.
Proto je možné, že tato položka není uvedena na potvrzení o přijetí vráceného zboží. K této položce obdržíte samostatné potvrzení o přijetí vráceného zboží. Pokud do 5 pracovních dnů neobdržíte o této položce žádné informace, obraťte se prosím na náš zákaznický servis, vše za vás vyřídíme.
Balíček můžete odevzdat i v jedné z našich prodejen s.Oliver*. Zboží nelze vrátit v outletových prodejnách a na prodejnách, které jsou součástí hypermarktů Globus. Na balíček s vráceným zbožím nalepte samolepku pro vrácení zboží, která je přiložena k objednávce.
*Všechny prodejny s.Oliver naleznete pomocí VYHLEDÁVÁNÍ PRODEJEN. Zboží nakoupené na e-shopu však lze vrátit pouze v originálních prodejnách s.Oliver Store.
Výměna zboží není možná. Pokud chcete zboží v jiné velikosti nebo barvě, objednejte si je prosím znovu.
Pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v našem e-shopu, zašlete nám prosím níže uvedené informace e-mailem na adresu onlineshop@soliver.com: Jméno, příjmení, adresa, datum narození a příp. zákaznické číslo Číslo objednávky, která obsahuje reklamované zboží, nebo číslo faktury Číslo položky, která je reklamována, nebo její přesný popis Důvod pro reklamaci (nejlépe krátký popis, proč chcete zboží reklamovat). Např. Na pravé botě je na vnitřní straně roztržený šev nebo vadný zip na bundě atd.)... Číst dál...