Díky naší nabídce služby „Vyzvednutí a vrácení online objednávky v prodejně“ můžete v klidu objednávat online z domova a balíček si nechat doručit do jedné z prodejen s.Oliver*. Tam si pak během otevírací doby můžete svůj balíček kdykoli pohodlně vyzvednout. Tato služba je ideální pro všechny, kdo rádi objednávají online, ale nejsou moc často doma. A ještě to nejlepší – tato služba je pro vás zdarma.
V prodejně s.Oliver máte navíc možnost si objednané zboží rovnou vyzkoušet a nechat si od našich zaměstnanců kompetentně poradit. Pokud by se vám zboží, které jste si objednali, přece jen nelíbilo, můžete balíček do 14 dnů zdarma vrátit v prodejně s.Oliver* nebo v ParcelShopu.
Jak to probíhá:
1. Nákup online:
Nakupte online a požadované zboží vložte do košíku
2. Výběr prodejny:
Jako dodací adresu vyberte „Dodání do prodejny s.Oliver“. Pak vyberte prodejnu, do které si budete chtít nechat balíček doručit
3. Informace k objednávce:
Ihned poté dostanete e-mailem potvrzení objednávky. Jakmile bude váš balíček odeslán, obdržíte číslo pro sledování zásilky, s pomocí nějž budete moci sledovat stav doručování vaší objednávky. Fakturu vám můžeme poslat domů nebo přibalit k balíčku, podle toho, jak si budete přát.
4. Vyzvednutí objednávky:
Svou objednávku si můžete vyzvednout ve zvolené prodejně* do 10 pracovních dnů od jejího doručení. K vyzvednutí budete potřebovat pouze platný průkaz totožnosti (občanský nebo řidičský průkaz). Vyzvednutím objednávky můžete samozřejmě pověřit i jinou osobu. V takovém případě vystavte této osobě plnou moc.
**Všechny zúčastněné prodejny s.Oliver naleznete v našem
VYHLEDÁVÁNÍ PRODEJEN
Zpátky