DOPRAVA | DODACÍ LHŮTY | ZPŮSOBY PLATBY

JAKÉ JSOU PŘEPRAVNÍ NÁKLADY?

Standardní doručení Českou poštou stojí 119 Kč při minimální hodnotě objednávky 650 Kč.

Pokud je požadována expresní přeprava prostřednictvím služby DHL Express, zvyšuje se poplatek za přepravu na 299 Kč bez ohledu na velikost a hmotnost zásilky.

JAK DLOUHO POTRVÁ, NEŽ MOJE OBJEDNÁVKA DORAZÍ?

Naše dodací lhůta činí zpravidla 3-6 pracovních dnů. Při platbě platební kartou se může v několika výjimečných případech uvedený dodací termín až o jeden den prodloužit. Kvůli bezpečnosti našich zákazníků a pro vyloučení zneužití kreditní karty zboží zasíláme teprve po pozitivní zpětné vazbě od příslušné instituce, která kartu vydala.

Tato částka se může lišit během období nabídek a akcí. Aktuální dodací doba se zobrazí v procesu objednávky nebo v nákupním košíku.

Při platbě platební kartou může být ve výjimečných případech uvedený dodací termín prodloužen až o jeden den. Kvůli vaší bezpečnosti a k prevenci zneužití platební karty se zboží odesílá teprve po kladné odezvě z příslušného bankovního institutu. V takovém případě není příplatek ve faktuře samozřejmě účtován.

UPOZORNĚNÍ PRO EXPRESNÍ OBJEDNÁVKY:

V případě vrácení veškerého zboží z objednávky se tyto náklady nevracejí a musíte je uhradit vy.

Platba předem není u expresního doručení možná.

Přesná doba dodání závisí na vaší PSČ oblasti, přehled PSČ pro službu DHL EXPRESS najdete zde.

Parfémy nebo látky s obsahem aerosolů není bohužel možné posílat službou DHL Express.

MOHU SI NECHAT DORUČIT ZBOŽÍ DO VAŠICH PRODEJEN?

PRODEJNY

Svou objednávku si můžete vyzvednout ve zvolené prodejně* do 10 pracovních dnů od jejího doručení. K vyzvednutí budete potřebovat pouze platný průkaz totožnosti (občanský nebo řidičský průkaz). Vyzvednutím objednávky můžete samozřejmě pověřit i jinou osobu. V takovém případě vystavte této osobě plnou moc.

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ MI ZÁSILKA NEDORAZILA?

Jakmile vaše zásilka opustí náš sklad, obdržíte e-mail s potvrzením o odeslání. Pokud zásilka nedorazí do pěti pracovních dnů i přes potvrzené odeslání, kontaktujte prosím náš servisní tým. (kontaktní formulář)

JAKÉ TYPY PLATBY JSOU K DISPOZICI?

U nás můžete pohodlně zaplatit na dobírku, službou PayPal nebo platební kartou. Přijímáme karty Visa a MasterCard.

PLATBA PROSTŘEDNICTVÍM ÚČTU PAYPAL

Při výběru typu platby PayPal budete v pokladně po kliknutí na tlačítko „Pokračovat“ automaticky přesměrován/a na svoji stránku služby PayPal. Metodou PayPal můžete platbu provést zcela jednoduše zadáním své e-mailové adresy a hesla. Z vašeho účtu PayPal se příslušná platba ihned odečte a vy obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí platby.

PLATBA PLATEBNÍ KARTOU

Přijímáme běžné platební karty Visa a MasterCard. Navíc vám zaručujeme, že vaše vysoce citlivé informace jsou u nás v naprostém bezpečí před přístupem třetích osob, neboť k ochraně údajů používáme moderní technologie a veškeré údaje zasíláme zašifrovaně přes spojení SSL – 128 bitů. Odesláním objednávky se fakturovaná částka zarezervuje na vaší platební kartě. Teprve v době, kdy je zboží předáno přepravci, je částka z platební karty skutečně stržena. V případě vracení zboží vám ihned po zpracování přijatého zboží částku připíšeme na váš účet k platební kartě.

PLATBA NA DOBÍRKU

Při zaslání zboží na dobírku zaplatíte fakturovanou částku pohodlně a bezpečně při převzetí zboží. Zaplatit můžete v hotovosti nebo platební kartou přímo přepravci. Upozorňujeme vás, že v případě tohoto typu platby je bezpodmínečně nutné, abyste nám e-mailem zaslal/a své bankovní spojení pro případ vracení zboží, abychom vám mohli vrácenou částku co nejrychleji převést zpět!

BANKOVNÍ SPOJENÍ

V případě ztráty formuláře pro převodní příkaz převeďte případné neuhrazené částky faktury na následující účet. Ve vlastním zájmu nezapomeňte jako účel platby uvést příslušné číslo faktury a objednávky, protože jinak nebude možné příchozí platby správně zaúčtovat.

PŘEVODY

Vlastník účtu s.Oliver Sales GmbH und Co KG

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

IBAN: CZ91 2700 0000 0021 1278 8428

KDE SI MOHU NEZAPLACENÉ FAKTURY PROHLÉDNOUT?

V sekci MŮJ ÚČET najdete denně aktualizovaný přehled všech objednávek a nezaplacených faktur a také přehled bodů s.Oliver, které jste nasbírali. Sekce MŮJ ÚČET je k dispozici pouze registrovaným zákazníkům. Další informace k registraci najdete zde (Můj účet). Po obdržení zásilky s vráceným zbožím vám zašleme potvrzení s přehledem všech nezaplacených položek vašeho do té doby zaúčtovaného a objednaného zboží. Pokud potřebujete pomoci, jsme vám k dispozici v naší zákaznické podpoře (kontaktní formulář).