DOPRAVA | DODACÍ LHŮTY | ZPŮSOBY PLATBY
JAKÉ JSOU PŘEPRAVNÍ NÁKLADY?
Standardní zaslání je u společnosti s.Oliver zadarmo. Další služby, které by mohly vést k vyšším nákladům, nejsou v České republice k dispozici.
Pokud je požadována expresní přeprava prostřednictvím služby DHL Express, zvyšuje se poplatek za přepravu na 299 Kč bez ohledu na velikost a hmotnost zásilky.
JAK DLOUHO POTRVÁ, NEŽ MOJE OBJEDNÁVKA DORAZÍ?
Naše dodací lhůta činí zpravidla 3-6 pracovních dnů. Při platbě platební kartou se může v několika výjimečných případech uvedený dodací termín až o jeden den prodloužit. Kvůli bezpečnosti našich zákazníků a pro vyloučení zneužití kreditní karty zboží zasíláme teprve po pozitivní zpětné vazbě od příslušné instituce, která kartu vydala.
Tato částka se může lišit během období nabídek a akcí. Aktuální dodací doba se zobrazí v procesu objednávky nebo v nákupním košíku.
Při platbě platební kartou může být ve výjimečných případech uvedený dodací termín prodloužen až o jeden den. Kvůli vaší bezpečnosti a k prevenci zneužití platební karty se zboží odesílá teprve po kladné odezvě z příslušného bankovního institutu. V takovém případě není příplatek ve faktuře samozřejmě účtován.
UPOZORNĚNÍ PRO EXPRESNÍ OBJEDNÁVKY:
V případě vrácení veškerého zboží z objednávky se tyto náklady nevracejí a musíte je uhradit vy.
Platba předem není u expresního doručení možná.
Přesná doba dodání závisí na vaší PSČ oblasti, přehled PSČ pro službu DHL EXPRESS najdete zde.
Parfémy nebo látky s obsahem aerosolů není bohužel možné posílat službou DHL Express.
MOHU SI NECHAT DORUČIT ZBOŽÍ DO VAŠICH PRODEJEN?
PRODEJNY
Svou objednávku si můžete vyzvednout ve zvolené prodejně* do 10 pracovních dnů od jejího doručení. K vyzvednutí budete potřebovat pouze platný průkaz totožnosti (občanský nebo řidičský průkaz). Vyzvednutím objednávky můžete samozřejmě pověřit i jinou osobu. V takovém případě vystavte této osobě plnou moc.
CO MÁM DĚLAT, KDYŽ MI ZÁSILKA NEDORAZILA?
Jakmile vaše zásilka opustí náš sklad, obdržíte e-mail s potvrzením o odeslání. Pokud zásilka nedorazí do pěti pracovních dnů i přes potvrzené odeslání, kontaktujte prosím náš servisní tým. (kontaktní formulář)
JAKÉ TYPY PLATBY JSOU K DISPOZICI?
U nás můžete pohodlně zaplatit na dobírku, službou PayPal nebo platební kartou. Přijímáme karty Visa a MasterCard.
PLATBA PROSTŘEDNICTVÍM ÚČTU PAYPAL
Při výběru typu platby PayPal budete v pokladně po kliknutí na tlačítko „Pokračovat“ automaticky přesměrován/a na svoji stránku služby PayPal. Metodou PayPal můžete platbu provést zcela jednoduše zadáním své e-mailové adresy a hesla. Z vašeho účtu PayPal se příslušná platba ihned odečte a vy obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí platby.
PLATBA PLATEBNÍ KARTOU
Přijímáme běžné platební karty Visa a MasterCard. Navíc vám zaručujeme, že vaše vysoce citlivé informace jsou u nás v naprostém bezpečí před přístupem třetích osob, neboť k ochraně údajů používáme moderní technologie a veškeré údaje zasíláme zašifrovaně přes spojení SSL – 128 bitů. Odesláním objednávky se fakturovaná částka zarezervuje na vaší platební kartě. Teprve v době, kdy je zboží předáno přepravci, je částka z platební karty skutečně stržena. V případě vracení zboží vám ihned po zpracování přijatého zboží částku připíšeme na váš účet k platební kartě.
PLATBA NA DOBÍRKU
Při zaslání zboží na dobírku zaplatíte fakturovanou částku pohodlně a bezpečně při převzetí zboží. Zaplatit můžete v hotovosti nebo platební kartou přímo přepravci. Upozorňujeme vás, že v případě tohoto typu platby je bezpodmínečně nutné, abyste nám e-mailem zaslal/a své bankovní spojení pro případ vracení zboží, abychom vám mohli vrácenou částku co nejrychleji převést zpět!
BANKOVNÍ SPOJENÍ
V případě ztráty formuláře pro převodní příkaz převeďte případné neuhrazené částky faktury na následující účet. Ve vlastním zájmu nezapomeňte jako účel platby uvést příslušné číslo faktury a objednávky, protože jinak nebude možné příchozí platby správně zaúčtovat.
PŘEVODY
Vlastník účtu s.Oliver Sales GmbH und Co KG
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
IBAN: CZ91 2700 0000 0021 1278 8428
KDE SI MOHU NEZAPLACENÉ FAKTURY PROHLÉDNOUT?
V sekci MŮJ ÚČET najdete denně aktualizovaný přehled všech objednávek a nezaplacených faktur a také přehled bodů s.Oliver, které jste nasbírali. Sekce MŮJ ÚČET je k dispozici pouze registrovaným zákazníkům. Další informace k registraci najdete zde (Můj účet). Po obdržení zásilky s vráceným zbožím vám zašleme potvrzení s přehledem všech nezaplacených položek vašeho do té doby zaúčtovaného a objednaného zboží. Pokud potřebujete pomoci, jsme vám k dispozici v naší zákaznické podpoře (kontaktní formulář).