DOPRAVA | DODACÍ LHŮTY | ZPŮSOBY PLATBY

JAKÉ JSOU PŘEPRAVNÍ NÁKLADY?

Standardní doručení Českou poštou stojí 119 kč. Jiné přepravní společnosti momentálně nenabízíme.

JAK DLOUHO POTRVÁ, NEŽ MOJE OBJEDNÁVKA DORAZÍ?

Odeslání objednávky z logistického oddělení bývá do 5 pracovních dní a dodání objednávky je zpravidla do 10 pracovních dní. Během slev může dodání objednávek trvat o něco déle, než je obvyklé.

Při platbě platební kartou se může v několika výjimečných případech uvedený dodací termín prodloužit. Kvůli bezpečnosti našich zákazníků a pro vyloučení zneužití kreditní karty zboží zasíláme teprve po pozitivní zpětné vazbě od příslušné instituce, která kartu vydala.

MOHU SI NECHAT DORUČIT ZBOŽÍ DO VAŠICH PRODEJEN?

Ano. Svou objednávku si můžete vyzvednout ve zvolené prodejně do 10 pracovních dnů od jejího doručení.

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ MI ZÁSILKA NEDORAZILA?

Jakmile vaše zásilka opustí náš sklad, obdržíte e-mail s potvrzením o odeslání. Pokud zásilka nedorazí do pěti pracovních dnů i přes potvrzené odeslání, kontaktujte prosím náš servisní tým.

JAKÉ TYPY PLATBY JSOU K DISPOZICI?

U nás můžete pohodlně zaplatit na dobírku, službou PayPal nebo platební kartou. Přijímáme karty Visa, MasterCard a American Express.

1. PLATBA PROSTŘEDNICTVÍM ÚČTU PAYPAL

Při výběru typu platby PayPal budete v pokladně po kliknutí na tlačítko „Pokračovat“ automaticky přesměrován/a na svoji stránku služby PayPal. Metodou PayPal můžete platbu provést zcela jednoduše zadáním své e-mailové adresy a hesla. Z vašeho účtu PayPal se příslušná platba ihned odečte a vy obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí platby.

2. PLATBA PLATEBNÍ KARTOU

Přijímáme běžné platební karty Visa, MasterCard a American Express. Navíc vám zaručujeme, že vaše vysoce citlivé informace jsou u nás v naprostém bezpečí před přístupem třetích osob, neboť k ochraně údajů používáme moderní technologie a veškeré údaje zasíláme zašifrovaně přes spojení SSL – 128 bitů.

Odesláním objednávky se fakturovaná částka zarezervuje na vaší platební kartě. Teprve v době, kdy je zboží předáno přepravci, je částka z platební karty skutečně stržena. V případě vracení zboží vám ihned po zpracování přijatého zboží částku připíšeme na váš účet k platební kartě.

3. PLATBA NA DOBÍRKU

Při zaslání zboží na dobírku zaplatíte fakturovanou částku pohodlně a bezpečně při převzetí zboží. Zaplatit můžete v hotovosti nebo platební kartou přímo přepravci. Upozorňujeme, že pokud budete vracet zboží, které bylo zaplaceno dobírkou, je bezpodmínečně nutné na automatický e-mail o převzetí zboží zpět na sklad odpovědět své bankovní spojení, abychom vám mohli vrácenou částku převést zpět!

4. BANKOVNÍ SPOJENÍ

V případě ztráty formuláře pro převodní příkaz převeďte případné neuhrazené částky faktury na následující účet. Ve vlastním zájmu nezapomeňte jako účel platby uvést příslušné číslo faktury a objednávky, protože jinak nebude možné příchozí platby správně zaúčtovat.

PŘEVODY

Vlastník účtu s.Oliver Sales GmbH und Co KG
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
IBAN: CZ91 2700 0000 0021 1278 8428

KDE SI MOHU NEZAPLACENÉ FAKTURY PROHLÉDNOUT?

V sekci MŮJ ÚČET najdete denně aktualizovaný přehled všech objednávek a nezaplacených faktur a také přehled bodů s.Oliver, které jste nasbírali.

Sekce MŮJ ÚČET je k dispozici pouze registrovaným zákazníkům. Další informace k registraci najdete ZDE.

Pokud potřebujete pomoci, jsme vám k dispozici v naší zákaznické podpoře ZDE.