MŮJ ÚČET | NEWSLETTER

JAK SI VYTVOŘÍM ÚČET?

Před dokončením každé objednávky se ptáme na registraci. Můžete si vytvořit novou registraci nebo nakupovat jako host. Po kliknutí na „Můj účet“ v pravém horním rohu se objeví vstupní šablona. Přejděte na „Vytvořit uživatelský účet“, vyplňte všechna požadovaná pole a zvolte silné a bezpečné heslo. Po odsouhlasení podmínek, zásad ochrany osobních údajů a kliknutí na „Zaregistrovat se“, vám zašleme potvrzovací e-mail. Poté můžete ihned nakupovat se všemi výhodami zákaznického účtu.

Upozorňujeme, že registrace na prodejně do s.Club a registrace na e-shop nejsou propojeny. Pokud již máte registraci do s.Club a chcete nakupovat jako registrovaný zákazník I na e-shopu, je nutné vytvořit si nový účet.

Jako registrovaný zákazník si můžete v sekci „Můj účet“ uložit osobní údaje (například různé dodací adresy nebo způsoby platby), kdykoli si zkontrolovat aktuální stav své objednávky a prohlédnout si historii svých starších objednávek.

V sekci „Můj účet“ v nabídce „Profil“ lze měnit osobní údaje a také obnovit heslo. Pokud chcete změnit údaje, které zde nejsou uvedeny, obraťte se na naši zákaznickou podporu ZDE.

JAK MOHU ODSTRANIT SVŮJ ÚČET?

Abychom všechny údaje správně odstranili, není z bezpečnostních důvodů možné, abyste účet odstranil/a sám/sama. Pokud chcete účet odstranit, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

NEWSLETTER

Nechejte se informovat o aktuálních trendech a přihlaste se k zasílání newsletteru s.Oliver ZDE. Poté obdržíte e-mail, který nám, prosím, potvrďte. Potvrzením tohoto e-mailu se ujistíme, že jste přihlášena/a Vy osobně a nedošlo ke zneužití Vaší e-mailové adresy. Přihlášením k odběru newsletteru přijímáte naše Zásady ochrany osobních údajů.

Odhlásit z odběru se můžete v dolní části e-mailu u každého přijatého newsletteru.

PROČ NEDOSTÁVÁM NEWSLETTER?

Zkuste si, prosím, zkontrolovat složku SPAM. Aby k padání newsletterů do spamu nedocházelo, zadejte si e-mailovou adresu newsletter@soliver.com do adresáře. Pokud jste žádnou chybu neobjevil/a, obraťte se na náš zákaznický servis.