OBJEDNÁVÁNÍ | VYHLEDÁVÁNÍ | FUNKCE

JAK NAJDU ZBOŽÍ, KTERÉ POTŘEBUJI?

Nejrychlejší způsob je použít funkci vyhledávání vpravo nahoře. Do vyhledávacího pole jednoduše zadejte požadovaný výraz – např. „kabát“ nebo „halenka“ – a zobrazí se dostupné výrobky. Možné je zde samozřejmě také vyhledávání podle čísla položky a EAN.

Do naší vyhledávací lišty lze zadat v podstatě cokoli, my pak jednoduše zobrazíme vše, co se zadanými pojmy souvisí, abychom vám poskytli co nejlepší výběr.

Pro získání optimálního výsledku vyhledávání lze zadat i několik hledaných pojmů. Jednotlivé pojmy vždy oddělte mezerou. Zadejte například barvu nebo velikost a skupinu zboží, které hledáte: „červená halenka“, „černé kalhoty“.

Všechny výrobky v náhledu jsou vyobrazeny z pohledu zepředu. U jednotlivých náhledů mnoha výrobků je navíc k dispozici pohled zezadu, přiblížení nebo detailní zobrazení. Popis výrobku obsahuje všechny důležité informace, jako je styl, vlastnosti, materiál a pokyny k péči. U mnoha výrobků jsou k dispozici také informace o střihu, tabulky velikostí nebo náš FitFinder. Je to skvělá podpora při výběru velikosti a pomáhá nám to vyhnout se vracení zboží.

JAK FUNGUJE NÁKUPNÍ KOŠÍK A OBJEDNÁVKA?

V nákupním košíku v pravém horním rohu stránky se vždy zobrazuje aktuální počet položek v košíku a výše celkové částky.

Jakmile vložíte všechny požadované položky do nákupního košíku, můžete objednávku dokončit. Dokončení probíhá v několika krocích: Zkontrolujte a případně upravte všechny vybrané položky v nákupním košíku. Po kliknutí na „K pokladně“ budete nejprve přesměrováni na výběr mezi tlačítky „Přihlásit se“, „Zaregistrovat se“ nebo „Pokračovat bez registrace“ k zadání svých osobních údajů, případně k sekci pro přihlášení.

Poté budete přesměrováni na stránku (3) s přehledem objednávky, kde vyberete (1) doručovací adresu, způsob dopravy, zaškrtnete souhlas s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, (2) zvolíte způsob platby a případně vyberete jinou fakturační adresu (Nejčastější otázky – Platba). Zde můžete znovu zkontrolovat všechny údaje v objednávce a v případě potřeby provést změny nebo úpravy stisknutím tlačítka „Změnit“ nebo objednávku zrušit (např. zavřením okna prohlížeče). Proces objednávky je dokončen až po stisknutí tlačítka „Zaplatit“.

Po zadání objednávky do systému vám bude zaslán automatický e-mail s potvrzením. V něm je opět vše shrnuto. Jakmile zásilka opustí naše logistické centrum, obdržíte oznámení o odeslání se sledováním zásilky.

JE MOŽNÉ MOJI OBJEDNÁVKU ZMĚNIT?

Zadanou objednávku už bohužel není možné změnit. Nemůžeme změnit ani velikost nebo barvu zboží, dodací adresu nebo způsob platby, ani položku odstranit. V e-shopu s.Oliver neúčtujeme žádné přepravní náklady. Pokud objednávku nepřevezmete, zboží nám přepravce zašle zpět. Více informací o vracení zboží naleznete v odstavci VRÁCENÍ ZBOŽÍ A PENĚZ.

MOHU SVOJI OBJEDNÁVKU STORNOVAT?

V e-shopu s.Oliver neúčtujeme žádné přepravní náklady. Pokud objednávku nepřevezmete, zboží nám přepravce zašle zpět. Více informací o vracení zboží naleznete v odstavci VRÁCENÍ ZBOŽÍ A PENĚZ.

JAKÝ JE DŮVOD PRO ZRUŠENÍ CELÉ OBJEDNÁVKY NEBO OBJEDNÁVKY KONKRÉTNÍHO VÝROBKU?

Pokud vaši objednávku zrušíme, je to obvykle z důvodu okamžitého vyprodání výrobku nebo chyby ve skladu při balení. Vámi vybrané výrobky mohou být velmi oblíbené a může se stát, že určitý výrobek bude vyprodán krátce před odesláním objednávky. V ojedinělých případech se stává, že skladové zásoby v našem systému nejsou včas aktualizovány, což má za následek zrušení některých objednávek. Pokud jsou výrobky stále na webových stránkách, můžete zkusit zadat novou objednávku. Když jsou vyprodané výrobky opět k dispozici, nejsou odeslány automaticky, ale je třeba zadat novou objednávku. Vyprodané výrobky nebudou fakturovány a jejich cena bude automaticky vrácena v souladu s použitým způsobem platby.

MOHU SI ZBOŽÍ REZERVOVAT?

Nezávazná rezervace položky není bohužel možná.

PROČ JE VÝROBEK POZDĚJI LEVNĚJŠÍ?

Prosíme Vás o pochopení, že ceny se mohou změnit. Naše nabídka závisí na akcích, trendech a zásobě zboží. Pokud je snížena cena u výrobku, který jste si ale již zakoupil/a, nemůžeme vám rozdíl dodatečně uhradit.

JAKÁ JE MINIMÁLNÍ HODNOTA OBJEDNÁVKY?

Minimální hodnota objednávky činí 650 Kč.

EXISTUJE U OBJEDNÁVEK NĚJAKÝ LIMIT?

Pro vaši objednávku v e-shopu s.Oliver v podstatě žádný limit neexistuje.

BUDOU MI VÝROBKY, KTERÉ SI VYBERU, SKUTEČNĚ TAKÉ VŽDYCKY DORUČENY?

Obvykle se v našem e-shopu zobrazují pouze ty položky, které jsou skutečně k dispozici. I když se naše databáze aktualizuje ve velmi krátkých intervalech, může se ve výjimečných případech stát, že se nějaká položka vyprodá právě ve chvíli, kdy budete chtít odeslat svoji objednávku.

Dostupnost vybraných položek se však před dokončením objednávky znovu automaticky zkontroluje, a pokud mezitím některá položka již není skladem, na obrazovce se zobrazí okamžité upozornění.

V případě, že si nějakou položku objedná více osob současně, lze bohužel to, zda je možné požadovanou položku doručit, či nikoli, zjistit až po zpracování objednávky. Pokud objednávku nelze vyřídit z důvodu vyprodání zásob, budeme vás o tom co nejdříve informovat.

MŮŽE SE STÁT, ŽE VÝROBKY, KTERÉ JIŽ NEJSOU SKLADEM, BUDOU POZDĚJI OPĚT K DISPOZICI?

Ano, v zásadě je možné, že zboží, které bylo v určité velikosti a/nebo barvě vyprodáno, bude později opět k dispozici. Proto se vyplatí pravidelně navštěvovat e-shop s.Oliver a kontrolovat dostupnost požadované položky.

LZE POSKYTNOUT INFORMACE O TOM, ZDA JEDNOTLIVÉ POLOŽKY BUDE MOŽNÉ DORUČIT POZDĚJI?

Ne, bohužel nejsme s to poskytovat konkrétní informace o tom, zda bude položka později opět k dispozici, nebo ne.