VRÁCENÍ ZBOŽÍ | VÝMĚNA | REKLAMACE

CO MOHU DĚLAT, POKUD MI OBJEDNANÉ ZBOŽÍ NESEDÍ NEBO SE MI NELÍBÍ?

Veškeré zboží zakoupené v e-shopu s.Oliver lze do 14 dnů od obdržení bezplatně vrátit za použití příslušné nálepky pro vrácení zboží.

Potřebujete novou nálepku pro vrácení zboží? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis přes náš kontaktní formulář U zboží zaslaného bez označení se může stát, že jej nebudeme moci přiřadit k příslušné objednávce a v takovém případě neuhradíme náklady na dopravu.

Po obdržení zboží vám částku ihned opět připíšeme na účet. Peníze vám budou automaticky vráceny stejným způsobem platby, který jste použili při původním nákupu. Při nákupu na dobírku a následném vrácení budeme potřebovat vaši pomoc: Po přijetí Vámi vráceného zboží na náš skad Vám zašleme email, ve kterém Vás vyzveme k tomu, abyste nám poskytli své bankovní údaje a my Vám mohli peníze obratem zaslat zpět.

Upozorňujeme vás, že vrácené zboží musí být ve stavu, který odpovídá běžnému používání pro účely vyzkoušení zboží, jako je obvyklé při zkoušení v kamenné prodejně. Zboží musí být navíc opatřeno původními štítky. Při opotřebení zboží dalším používáním si vyhrazujeme právo zboží nepřijmout zpět, a odpovídajícím způsobem jej vyfakturovat.

Vrácené zboží bude pečlivě zkontrolováno a znovu zabaleno. Pokud se během zpracování zboží vyskytne chyba nebo bude třeba něco vyjasnit, bude takové zboží zpracováno zvlášť. Je proto možné, že příslušná položka nebude uvedena na potvrzení o přijetí vraceného zboží. K této položce zašleme potvrzení o přijetí vraceného zboží zvlášť. Pokud po 7 pracovních dnech neobdržíte žádné informace o tom, kde se tyto položky nacházejí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis emailem nebo přes náš kontaktní formulář

Pokud chcete nějaké zboží vyměnit, vraťte jej do 14 dnů (viz výše).

Zboží, za které si přejete původně objednanou položku vyměnit, je třeba znovu objednat. Přímá výměna nebo započtení proti náhradnímu zboží bohužel není možné.

CO MUSÍM UDĚLAT, KDYŽ CHCI NĚJAKÝ VÝROBEK REKLAMOVAT?

Výrobky zakoupené v e-shopu s.Oliver lze reklamovat v zákonné záruční lhůtě 2 let od data zakoupení. Zašlete nám prosím e-mail nebo využijte náš kontaktní formulář s příslušným číslem faktury a vypovídajícím popisem důvodu k reklamaci.

Reklamace zboží z prodejen, od maloobchodních partnerů nebo jiných online prodejců směřujte na příslušnou prodejnu nebo prodejce. Náš online tým vám v takovém případě nemůže pomoci ani vám proplatit náklady. Pokud však budete potřebovat pomoc, zašlete nám e-mail s účtenkou/fakturou a vypovídajícím popisem důvodu k reklamaci na adresu: service@soliver.com. I zde platí zákonná záruční povinnost 2 roky od data nákupu. Abychom vám mohli pomoci, je proto nutné předložit doklad o koupi.